Kommunikációs szolgáltatások
Ügyfélszolgálat és közlekedési információs központ
A szolgáltatások lebonyolítását az év minden napján, a nap huszonnégy órájában működő ügyfélszolgálat koordinálja.
A szolgáltatások lebonyolítása mellett a Közlekedési Információs Központ (KIK) minden lényeges, közlekedéssel kapcsolatos információt képes megadni a partnerek számára.
A Közlekedési Információs Központtal kapcsolatba lépők által legsűrűbben érintett témakörök:
- közúti közlekedéssel kapcsolatos információk
- időjárás-előrejelzés és orvosmeteorológia
- információ határátkelőhelyekről
- útvonaltervezés és térképes útbaigazítás
- devizaárfolyamok és keresztárfolyamok
- benzinkutak és üzemanyagárak
- biztosítással és kárügyintézéssel kapcsolatos információk
Információszolgáltatás beavatkozás esetén
Az ügyfélszolgálat biztosítja, hogy bármely, beavatkozást igénylő rendkívüli esemény bekövetkezése esetén – szükség szerint – tájékoztatja a partnerünk által megjelölt személyeket (jármű tulajdonosa, flottakezelő, biztosító, hozzátartozók) az éppen zajló eseményekről.